Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με email ή τηλέφωνο με το λογιστήριο για να μας ενημερώσετε για τη μεταφορά των χρημάτων. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα αντίγραφο του καταθετηρίου μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@reina.com.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε την ημερομηνία, την τράπεζα, και την αιτιολογία κατάθεσης, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και ένα τηλέφωνο στην ανωτέρω ηλεκτρονική διεύθυνση. Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 2 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Η μέθοδος πληρωμής με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό ισχύει μόνο για την Ελλάδα. Βάσει του νόμου 4177/2013 (ΦΕΚ Α 173/2013)«Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔEΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ−ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)»